درباره وبلاگ




مدیر وبلاگ : آیدا امیری
موضوعات
نویسندگان
آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
قیمت ادکلن مردانه ورساچه VERSACE
صفحه نخست             تماس با مدیر           پست الکترونیک               RSS                  ATOM
پاورپوینت سیستم‌های هزینه‌یابی

قیمت:50000ریال

پاورپوینت سیستم‌های هزینه‌یابی

در 100 اسلاید به صورت کامل و مرتب



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید





نوع مطلب :
برچسب ها : پاورپوینت سیستم‌های هزینه‌یابی، هزینه یابی، سیستم های هزینه یابی، دانلود پاورپوینت، پاورپوینت،
لینک های مرتبط :


دانلود نمونه سوالات فارسی عمومی پیام نور برای رشته های علوم انسانی

قیمت:20000ریال

موضوع :

دانلود نمونه سوالات درس فارسی عمومی

برای رشته های علوم انسانی

کد درس: 1213210

1213216

( فایل PDF )

نمونه سوالات پیام نور درس فارسی عمومی پیام نور نیمسال اول 92-93 + پاسخنامه

نمونه سوالات پیام نور درس فارسی عمومی پیام نور نیمسال دوم ۹۲-۹۱

نمونه سوالات پیام نور درس فارسی عمومی پیام نور نیمسال اول ۹۲-۹۱

نمونه سوالات پیام نور درس فارسی عمومی پیام نور نیمسال دوم ۹۱-۹۰

نمونه سوالات پیام نور درس فارسی عمومی پیام نور نیمسال اول ۹۱-۹۰

نمونه سوالات پیام نور درس فارسی عمومی پیام نور نیمسال دوم 90-89

نمونه سوالات پیام نور درس فارسی عمومی پیام نور نیمسال اول 90-89

نمونه سوالات پیام نور درس فارسی عمومی پیام نور نیمسال دوم 89-88



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید





نوع مطلب :
برچسب ها : دانلود نمونه سوالات فارسی عمومی پیام نور برای رشته های علوم انسانی، دانلود نمونه سوالات پیام نور، درس فارسی عمومی، پیام نور، رشته های علوم انسانی، دانلود رایگان نمونه سوال، نیمسال دوم،
لینک های مرتبط :


تفسیر روان شناختی نقاشی های اطفال ۷ تا ۹ ساله در ارتباطات خانوادگی

قیمت:40000ریال

دانلود روش تحقیق تفسیر روان شناختی نقاشی های اطفال ۷ تا ۹ ساله کرج در ارتباطات خانوادگی

فرمت :: Word قابل ویرایش

فهرست مطالب

خلاصه :
پیشگفتار :
«فصل اول» طرح تحقیق (کلیات)
مقدمه:
بیان مسئله:
پیشینه تحقیق:
استفاده تشخیص آزمون ترسیم خانواده
توضیح در خصوص تست ترسیم خانواده
تأکید بر ترسیم نقاشی از خانواده(نه خانوادة خودش)
اهمیت و ضرورت موضوع تحقیق:
اهداف ویژه:
چهارچوب نظری تحقیق:
تعاریف واژه ها و تعریف عملیاتی:
متغیرهای مربوط به آزمون ترسیم خانواده:
ارتباط سازنده
ارتباط غیر سازنده
منابع این بحث شامل:
متغیرهای مربوط به ترسیم آزمون خانواده:
ارزنده سازی:
ناارزنده سازی
نزدیکی
رابطة با فاصله
مدل تحلیلی تحقیق :
فرض ها تحقیق (Hypothsis)
رابطه علی
روش تحقیق:
قلمرو مکانی تحقیق (جامعه آماری) :
قلمرو زمانی تحقیق:
روش نمونه گیری و تعیین حجم نمونه
ابزارهای گردآوری داده ها(اطلاعات):
روش تجزیه و تحلیل داده ها
«فصل دوم» مروری بر ادبیات موضوع
رهیافت های تکاملی
رهیافت بالینی-فرافکنی
نقاشی به منزلة تست هوش:
۲)نقاشی به منزلة تست شخصیت:
۳)فرافکنی و رمزگرائی:
۴)روان تحلیل گری:
۵)نقاشی خانواده:
۱-فاصله بین اشخاص نقاشی
۲)برجسته نمودن اشخاص:
۳)بی ارزش کردن اشخاص
۴)اضافه نمودن شخصیت های دیگر
«فصل سوم» آشنائی با قلمرو مکانی تحقیق
(جامعه آماری)
«فصل چهارم» روش تحقیق
روش تجزیه و تحلیل :
طبقه بندی بر اساس اهداف پژوهش :
در تجزیه و تحلیل یافته های پژوهش از :
«فصل پنجم»
یافته های تحقیق و تجزیه و تحلیل آنها
بخش نخست
بخش دوم
۱-ارزنده سازی اعضای خانواده در آزمون
۲-ارزنده سازی اعضای خانواده در آزمون
۳-نزدیکی اعضای خانواده به کودک در نقاشی
۴-دوری اعضای خانواده نسبت به کودک در نقاشی
۵-ارتباط سازنده کودک با اعضای خانواده در مصاحبه
۶-ارتباط غیرسازنده کودک با اعضای خانواده
۷-نزدیکی ارتباط کودک نسبت به اعضای خانواده در مصاحبه
۸-دوری ارتباط کودک نسبت به اعضای خانواده در مصاحبه
فرض اول تحقیق :
فرض دوم تحقیق :
فرض سوم تحقیق :
فرض چهارم تحقیق :
فرض پنجم تحقیق :
فرض ششم تحقیق :
فرض هفتم تحقیق :
فرض هشتم تحقیق :
فرض نهم تحقیق :
فرض دهم تحقیق :
فرض یازدهم تحقیق :
فرض دوازدهم تحقیق :
«فصل ششم»خلاصه تحقیق و پیشنهادها و پیوستها
خلاصه تحقیق:
پیشنهادات:
پیوستها :
«جداول»
«نمودارها»
فهرست منابع



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید





نوع مطلب :
برچسب ها : دانلود روش تحقیق تفسیر روان شناختی نقاشی های اطفال ۷ تا ۹ ساله کرج در ارتباطات خانوادگی، دانلود مقاله، روش تحقیق تفسیر روان شناختی، تفسیر روان شناختی نقاشی، تفسیر روان شناختی نقاشی های اطفال،
لینک های مرتبط :


بررسی تأثیر سبکهای فرزند پروری والدین بر میزان خلاقیت کودکان

قیمت:80000ریال

بررسی تأثیر سبكهای فرزند پروری والدین بر میزان خلاقیت كودكان

حجم فایل ::۹۹ کیلو بایت
دسته بندی:: رشته علوم تربیتی و آموزش ابتدایی
فرمت :: Word قابل ویرایش
صفحات ::۱۲۱  +  پرسشنامه

مقدمه
با توجه به برخورد جوامع بشری با مسائل ناهمگون بی شمار فزاینده وابستگی متقابل بین كشور‌ها، تحلیل رفتن منابع طبیعی، سرعت فزاینده تغییرات و مسائل عدیده‌ای از این قبیل نیاز به یافتن تصویری هر چه جامع‌تر و دقیقتر از آینده برای هر جامعه از ضروریات است. (كفایت، 1372).  تورنس (1959) استدلال می‌كند كه تصاویر آگاه و ناخودآگاه از آینده، نیروی محرك مهمی در پس دستاوردهای آینده‌اند. تصاویر مثبت آینده، نیروی پر توان مغناطیسی هستند كه ما را به تحرك واداشته‌اند و به ما انرژی لازم را برای حركت به پیش به سوی امكانات، راه‌حلها و دستاوردهای خلاقی و جدیدی می‌دهند از طرفی برای آنكه بتوانیم قدرت تصور خود را افزایش دهیم و تصاویر مثبتی از آینده خلق كنیم باید خلاقیت خود را پرورش دهیم. چه نیاز به به خلاقیت اجتناب ناپذیر است، بنابراین در این دنیای پیچیده كنونی كه در هر رقابتهای بسیار فشرده جوامع مبتكر و مختلف برای دستیابی به جدیدترین تكنولوژی و منابع قدرت هستیم. افراد تیز هوش خلاق و صاحبان اندیشه‌های نو و جدید همانند گرانبهاترین سرمایه‌ها از جایگاه بسیار بالا و ارزشمندی برخوردار هستند.  هر چه قدر جهانی كه در آن زندگی می‌كنیم پیچیده‌تر می‌شود نیاز به شناسایی و پرورش ذهنهای خلاق و آفریننده محسوس و روشنتر می‌گردد. در همین رابطه نونیامی معتقد است:
«شانسی برای بدست آوردن خلاقیت بالقوه می‌تواند موضوع مرگ و زندگی هر جامعه‌ای باشد» (گاستون، 1985).
به همین دلیل امروزه جامعه، بیش از هر زمان دیگر به افراد خلاق و هوشمند نیاز دارد در شرایط كنونی، مسائل خلاقیت از تمرین مسائل در قلمرو روانشناسی آموزشگاهی است.  در مورد خلاقیت و شناخت كودكان خلاق باید خاطر نشان سازیم قبل از اینكه كه آتی بتواند خلاق شود باید شرایط یا محیط مناسب فراهم شود. خصوصیات افراد خلاق و غیر خلاق مباحثی چند را در رابطه با محیط خانوادگی با خلاقیت را به بار آورده به طوری كه هم اكنون عقیده بر این است كه محیط خانوادگی انسان خلاق چیزی سوال محیط خانوادگی آدم غیر خلاق می‌باشد. این تفاوت مخصوصا در آنچه كه مربوط به روابط والدین و فرزندان می‌باشد جنبه مشخصتری دارد. برای این مثال نمونه‌ای را كه توسط شینر (1970) در این رابطه انجام گرفته است را می‌آوریم، وی درباره ده دختر تیزهوش و خلاق مطالعه نموده است و به این نتیجه رسیده است كه خانواده‌هایشان در حدود آنها كنند سختگیری می‌كنند. این دختران خواندن را زود آموخته بودند و سرگرمی‌های بسیار خلاقانه‌ای داشتند (شعر و نقاشی) و خود را دارای قدرت تخیل بسیاری می‌دانستند.
بین كشورها و گروههای اجتماعی مختلف، به تفاوتهای چشمگیری در زمینه روابط والدین و فرزندان یا به عبارت دیگر شیوه‌های فرزند پروری برخوردیم كه در دهه‌های نخست میلادی (سه دهه نخست) حاضر، روشهای فرزند پروری تا حدود زیادی زیر نفوذ مكتب رفتارگرایی بود. جای تردید است كه پدران و مادران زیادی این شیوه خشك را به كار بسته باشند. اما به هر حال دیدگاه متخصصان آن زمان چنین وده است. (اتكنیسون، 1983).
به نظر می‌رسد در حال حاضر شاهدند در جهت عكس هستیم و چنین می‌نماید كه امروز، والدین احساس می‌كنند كه ساده گیری پاسخگویی مشكل آنها نیست. به هر حال روابط والدین و كودك یكی از بحثهای مهم روانشناسی است. البته باید توجه داشت كه رفتار والدین ابعاد مختلف دارد و  فقط شامل تغییرات یكنواخت نمی‌شود.
به طوری كه ممكن است والدین هم فرزند خودشان را دوست بدارند و هم اینكه آنها را طرد نمایند، یا اینكه در حین درست داشتن آنها در انضباط نیز سخت گیری كنند، پاسخ طفل نیز صرفاً به یك جنبه از رفتار والدین با شخصیت آنها ارتباط پیدا نمی‌كند. بلكه ما حصل تركیب عوامل مختلف می‌باشد. هر چند پیش بینی ویژگیهای شخصیتی بعدی بر مبنایی روشهای خاص فرزند پروری بسیار دشوار است اما شواهدی در دست است كه بر اساس آن می‌توان گفت بدون شك خانواده مهمترین نقش را در كنترل و هدایت تخیل و ظهور خلاقیتها ایفا می‌كند، با اینكه عوامل ژنی، پیدایش استعداد خلاقیت را هر افراد ممكن می‌سازد معذلك بروز و رشد این استعدادها تحت تأثیر عوامل محیطی قرار دارد. به طوری كه می‌توان گفت: خلاقیت به عنوان یك استعداد حاصل تعامل پیچیده وراثت و محیط است. (افروز، 1371)
در این پژوهش برآنیم تا مشخص كنیم كه آیا شیوه‌های فرزند پروری با روشهای كه والدین در تربیت فرزندانشان به كار می‌برند چه تأثیری بر خلاقیت آنان دارد؟
فهرست
  • فصل اول 4
  • مقدمه 5
  • بیان مسئله : 9
  • ضرورت و اهمیت تحقیق : 10
  • فصل دوم پیشینه تحقیق 13
  • پیشینه تحقیق 14
  • تعریف خلاقیت 17
  • مفهوم خلاقیت 20
  • نظریه های مربوط به خلاقیت: 23
  • خلاقیت معمولی و خارق العاده: 27
  • چه چیزی خلاقیت نیست؟ 28
  • تفكر خلاق: 31
  • فرآیند خلاق: 32
  • عوامل موثر در خلاقیت: 35
  • عواملی كه مانع خلاقیت می شود: 42
  • روشهای پرورش خلاقیت: 44
  • ویژگی های كودكان خلاق: 50
  • اشكال مختلف تخیل و جلوه های خلاقیت در كودكان: 56
  • شیوه های ارتباط والدین با فرزندان: 58
  • الگوی شفیر: 61
  • 1- والدین مقتدر (همتای ربع اول در الگوی شیفر): 62
  • 2- والدین سهل گیر (همتای ربع دوم در الگوی شیفر): 62
  • 3- والدین مستبد (همتای ربع سوم در الگوی شیفر): 63
  • 4- والدین مسامحه كار بی اعتنا (همتای ربع چهارم در الگوی شیفر): 64
  • موقعیت و تأثیر خانواده بر رفتار فرزندان: 65
  • چگونه رفتارهای ولدین می تواند خلاقیت را برانگیزد: 66
  • نیل به دستاورد – نه نمره 69
  • والدین فعال و مستقل: 70
  • قدردانی از خلاقیت: 70
  • تصور ذهنی از آینده: 71
  • شوخ طبعی: 72
  • اصول تورنس 72
  • شیوه های فرزندپروری: 74
  • فصل سوم 81
  • مقدمه: 82
  • نمونه آماری: 82
  • روش آماری: 83
  • ابزار تحقیق: 84
  • ابزار تحقیق: 84
  • پرسشنامه شیوه های فرزند پروری: 84
  • پایایی و اعتبار آزمون: 85
  • آزمون سنجش خلاقیت: 87
  • فصل چهارم:تجزیه و تحلیل داده ها 89
  • مقدمه: 90
  • جدول شماره 1:  میانگین خلاقیت كودكان با توجه به سبك فرزندپروری والدین 91
  • جدول شماره 2: جدول همبستگی مربوط به فرضیه شماره یك 91
  • جدول شماره 5 : میانگین خلاقیت كودكان با توجه به سبك فرزند پروری 95
  • جدول شماره 6: جدول همبستگی مربوط به هزینه شماره 3 95
  • جدول شماره 7: توزیع فراوانی سبك فرزند پروری والدین 101
  • جدول شماره 8 : توزیع فراوانی سبك فرزند پروری والدین 101
  • جدول شماره 9 : توزیع فراوانی سبكهای فرزندپروری والدین 102
  • جدول شماره 10 : توزیع فراوانی سبكهای فرزندپروری والدین 102
  • جدول شماره 11 : توزیع فراوانی سبكهای فرزندپروری والدین 102
  • جدول شماره 12 : جدول توزیع فراوانی سبكهای فرزندپروری والدین 103
  • جدول شماره 13: جدول توزیع فراوانی سبكهای فرزندپروری والدین 103
  • جدول شماره 14 : جدول توزیع فراوانی سبكهای فرزند پروری والدین 104
  • جدول شماره 15 : جدول توزیع فراوانی سبكهای فرزندپروری والدین 104
  • جدول شماره 16 : جدول توزیع فراوانی سبكهای فرزند پروری والدین 105
  • جدول شماره 17 : جدول توزیع فراوانی سبكهای فرزندپروری والدین 105
  • جدول شماره 18 : جدول توزیع فراوانی سبكهای فرزندپروری والدین 106
  • جدول شماره 19 : جدول توزیع فراوانی سبكهای فرزندپروری والدین 106
  • جدول شماره 20: جدول توزیع فراوانی سبكهای فرزندپروری والدین 107
  • جدول  شماره 21: جدول توزیع فراوانی سبكهای فرزندپروری والدین 107
  • جدول شماره 22 : جدول توزیع فراوانی سبكهای فرزندپروری والدین 107
  • جدول شماره 23 : جدول توزیع فراوانی سبكهای فرزندپروری والدین 108
  • جدول شماره 24 : جدول توزیع فراوانی سبكهای فرزندپروری والدین. 108
  • جدول شماره 25 : جدول توزیع فراوانی سبكهای فرزندپروری والدین 109
  • جدول شماره 26 : جدول توزیع فراوانی سبكهای فرزندپروری والدین 109
  • جدول شماره 27: جدول توزیع فراوانی سبكهای فرزندپروری والدین 110
  • جدول شماره 28 :  جدول توزیع فراوانی سبكهای فرزندپروری والدین 110
  • جدول شماره 29: جدول توزیع فراوانی سبكهای فرزندپروری والدین 111
  • جدول شماره 30 : جدول توزیع فراوانی سبكهای فرزندپروری والدین 111
  • جدول شماره 31: جدول توزیع فراوانی سبكهای فرزندپروری والدین 111
  • جدول شماره 32 : جدول توزیع فراوانی سبكهای فرزندپروری والدین 112
  • جدول شماره 33 : جدول توزیع فراوانی سبكهای فرزندپروری والدین 112
  • جدول شماره 34 : جدول توزیع فراوانی سبكهای فرزندپروری والدین 113
  • جدول شماره 35: جدول توزیع فراوانی سبكهای فرزندپروری والدین 113
  • جدول شماره 36 : توزیع فراوانی سبكهای فرزندپروری والدین 114
  • جدول شماره 37 : توزیع فراوانی خلاقیت كودكان 114
  • جدول شماره 38 : توزیع فراوانی خلاقیت كودكان 115
  • جدول شماره 39 : توزیع فراوانی خلاقیت كودكان 116
  • جدول شماره 40 : جدول توزیع فراوانی خلاقیت كودكان 116
  • جدول شماره 41 : جدول توزیع فراوانی خلاقیت كودكان 117
  • جدول شماره 42 : توزیع فراوانی خلاقیت كودكان 117
  • جدول شماره 43 : توزیع فراوانی خلاقیت كودكان 118
  • جدول شماره 44 : توزیع فراوانی خلاقیت كودكان 119
  • تعاریف نظری واژه ها:120
  • نگرشهای فرزندپروری:122



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید





نوع مطلب :
برچسب ها : بررسی تأثیر سبكهای فرزند پروری والدین بر میزان خلاقیت كودكان، تربیت فرزندان و تاثیر آن بر خلاقیت، سبکهای فرزند پروری، عوامل ایجاد خلاقیت در کودکان، مقاله در مورد خلاقیت،
لینک های مرتبط :


دانلود نمونه سوالات فرهنگ و تمدن اسلام و ایران پیام نور برای رشته های علوم انسانی

قیمت:20000ریال

موضوع :

دانلود نمونه سوالات درس فرهنگ و تمدن اسلام و ایران

برای رشته های علوم انسانی

کد درس: 1229128

( فایل PDF )

نمونه سوالات پیام نور درس فرهنگ و تمدن اسلام و ایران پیام نور نیمسال اول 92-93 + پاسخنامه

نمونه سوالات پیام نور درس فرهنگ و تمدن اسلام و ایران پیام نور نیمسال دوم ۹۲-۹۱

نمونه سوالات پیام نور درس فرهنگ و تمدن اسلام و ایران پیام نور نیمسال دوم ۹۱-۹۰

نمونه سوالات پیام نور درس فرهنگ و تمدن اسلام و ایران پیام نور نیمسال اول ۹۱-۹۰

نمونه سوالات پیام نور درس فرهنگ و تمدن اسلام و ایران پیام نور نیمسال اول 90-89

نمونه سوالات پیام نور درس فرهنگ و تمدن اسلام و ایران پیام نور نیمسال دوم 89-88

نمونه سوالات پیام نور درس فرهنگ و تمدن اسلام و ایران پیام نور نیمسال اول 89-88



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید





نوع مطلب :
برچسب ها : دانلود نمونه سوالات فرهنگ و تمدن اسلام و ایران پیام نور برای رشته های علوم انسانی، دانلود نمونه سوالات پیام نور، درس فرهنگ و تمدن اسلام و ایران، پیام نور، رشته های علوم انسانی، نیمسال دوم، نیمسال اول،
لینک های مرتبط :


بررسی تأثیر بدرفتاری والدین بر عزت نفس دانش‎آموزان مقطع راهنمایی

قیمت:100000ریال

دانلود روش تحقیق بررسی تأثیر بدرفتاری والدین بر عزت نفس دانش‎آموزان مقطع راهنمایی

فرمت ورد قابل ویرایش در 64 صفحه

مقدمه

مطالعه پیرامون نحوه رفتار والدین و ویژگیهای فرزندان موضوع بسیاری از تحقیقات علمی در كشورهای مختلف جهان بوده است از جمله موارد مهم و اساسی در این تحقیق ویژگی عزت نفس كودكان در رابطه با بدرفتاری والدین آنها است. بدون تردید خانواده عمده‎ترین و مؤثرترین نقش را در فرایند شكل‎گیری شخصیت برای ایجاد حس عزت نفس در كودكان دارد. در خانواده‎ای كه صمیمیت، محبت، مهربانی وجود دارد كودك می‎تواند هم عزت نفس بالایی داشته باشد و هم تغییرات مطلوب در شخصیت او ایجاد گردد. از یك سو كودك می‎تواند با اطمینان به شخصیت خود با مشكلات روبرو شود و از سوی دیگر، بدون داشتن اضطراب و تشویش رفتارهای نامناسب خود را مورد تردید قرار داده و سعی می‎كند آنها را به نحو مطلوب تغییر دهد. شكل‎گیری بنیادین عزت نفس در كودكان متأثر از فضای كلی خانواده است.

می‎دانیم كه اگر گویا فضای كل خانواده هر حركت و رفتار كودك را علی‎رغم نادرست بودن پذیرا باشند، كودك به احتمال زیاد دچار اختلال رفتار می‎گردد زیرا تفاوت بین رفتارهای درست و غلط را نمی‎داند و از دیگران نیز انتظار دارد كه همچون مادر و پدر هرگونه رفتار او را به گرمی و صمیمیت بپذیرد و چون چنین چیزی مقدور نیست مشكلات و درگیری‎های اجتماعی او آغاز می‎گردد. در نقطه مقابل خانواده‎هایی وجود دارند كه رفتارهای كودك را نمی‎پذیرند و در حقیقت دائماً در حال طرد كودك خود هستند در چنین فضای خانوادگی كودك نمی‎داند چه چیزی باعث قبول و تشویق از طرف دیگران می‎گردد و كودك در هر امری دچار بلاتكلیفی است.

عزت نفس مبتنی بر ارزیابی قضاوتهایی است كه شخص درباره خصوصیات خود به عمل می‎آورد. روانشناسان و جامعه‎شناسان عزت نفس را از شخصیت و هسته مركزی سازگاری اجتماعی می‎دانند «اسلامی نسب، 1373». تحقیقات انجام شده بر ارتباط متقابل بین عزت نفس فرد و تصور فرد از توانائیهای خود تأكید دارد بدین معنا كه اگر عزت نفس كاهش یابد، احساس ضعف و ناتوانی در فرد ایجاد می‎شود و بالعكس با افزایش اعتماد به نفس احساس توانمندی به وجود می‎آید. خانواده‎ها یا والدینی كه بطور مستمر كودكان خود را مورد حمایت قرار می‎دهند، با آنها گرم و صمیمی‎اند و كنترل منطقی و متعادل را اعمال می‎كنند، در فرزندان خود اشتیاق ابراز رفتارهای اجتماعی قابل قبول را ایجاد می‎كنند و زمینه را برای بروز استعدادها و توانائیهای كودكان و نوجوانان خود فراهم می‎آورند. برعكس والدین آسان گیر كه از كنترل كودكان خود پرهیز می‎كنند، كودكان آنها اشتیاقی ندارند كه از رفتارهای قابل قبول و معیارهای تعریف شده گروه‎های مختلف جامعه اطاعت كنند. والدینی وجود دارند كه كارهای كودكان خود را در دوره طفولیت و كودكی به گونه صحیح كنترل نمی‎كنند، در نتیجه در دوره نوجوانی و جوانی از درونی ساختن اخلاقیات و ارزشها در آنها عاجز می‎مانند. این گروه دیر دست به كار می‎شوند و فقط در دوره جوانی اقدام به كنترل جوانان خود می‎كنند، دوره‎ای كه مداخلات دیروقت والدین و اختلافات ایجاد شده جوانان را به سوی كژرفتاری اجتماعی و انحرافات اخلاقی سوق می‎دهد.

بیان مسأله

یكی از نیازهای اصلی و اساسی انسان احساس ارزش نسبت به خود و یا بطور كلی عزت نفس ‎(self esteem) می‎باشد در واقع برخوردار از این احساس ارزشمندی و اعتماد به نفس است كه برای انسان به مانند یك سرمایه و ارزش حیاتی به حساب آمده و از جمله عوامل مهم و عمده در امر شكوفایی استعدادها و خلاقیت در انسانها محسوب می‎گردد این احساس ارزش بخشی از خودپنداره ‎(self concept) انسان می‎باشد كه شامل تصویر خود از خود و احساسی كه او نسبت به خویشتن دارد و درجه پذیرش و تأیید شخص نسبت به خویش می‎باشد. نوع نگرش انسان نسبت به خودش، براساس تجربیاتی است كه از نگرش دیگران و ارزیابی آنها نسبت به شخصیت خودش دارد (میرزابیگی، 1373). توجه پژوهشگران به عامل عزت نفس تا آنجا كه مورد تحقیق قرار گرفته كه بسیاری آن را به عنوان یك نیازمهم و اساسی در وجود افراد با ابعاد فردی و اجتماعی تلقی نموده‎اند در این زمینه می‎توان به افرادی چون: آدلر 1930، آلپورت 1937، مورفی 1947. مزلو 1970، راجرز و سالیوان 1959 اشاره نمود. (بیابانگرد، 1373، ص 11)نقش خانواده در میزان عزت نفس براساس تحقیقات انجام شده قبلی اثبات شده است حال اگر والدین به گونه‎ای رفتار كنند كه كودك آزرده خاطر شود در این صورت عزت نفس كودك پایین می‎آید. زیرا یكی از راه‎های ارضای نفس، تكریم افراد و توجه به شخصیت آنهاست. فردی كه در محیط خانواده به اندازه كافی مورد احترام و پذیرش واقع شود و عزت نفس وی بطور مطلوب ارضاء گردد روحیه‎ای طبیعی و روان و معتدل خواهد داشت. برعكس فردی كه از پدر و مادر احترام و تكریم ندیده و والدین با او بدرفتاری داشته‎اند عزت نفس او پایین شكل می‎گیرد و كودك در خود احساس پستی و حقارت كرده و شكست خورده و افسرده خواهد شد و به صورت مستقیم و غیرمستقیم دچار مشكلات و اختلالات رفتاری و شخصیتی می‎گردد هیلز و كوپر اسمیت گزارش می‎دهد دختران و پسرانی كه از عزت نفس بالایی برخوردار بودند والدین پذیرنده، خوش برخورد، بامحبت و خونگرم داشته‎اند. (بوشهری، 1373، ص 23).

هدف از پژوهش حاضر بررسی تأثیر بدرفتاری والدین بر عزت نفس كودكان دختر و پسر می‎باشد و قصد بر آن است كه آیا رابطه‎ی بین این دو وجود دارد یا نه. در مكتب اعتقادی اسلام نیز توجه بارزی به ارزشمند بودن انسان و ایجاد یك تصور مطلوب و ارزشمند در انسان نسبت به خودش و دیگر انسانها وجود دارد چنانكه در یك دیدگاه كلی و اساسی انسان به عنوان موجودی در نظر گرفته شده است كه دارای ارزش و كرامت است كه لازم است درك و احساس عمیق نسبت به عزت و كرامت خود و دیگران داشته باشد در این تحقیق برآنیم كه روشن كنیم بدرفتاری والدین به خصوص در دوران كودكی به چه میزانی بر عزت نفس آنها در آینده تأثیر می‎گذارد. احساس ارزش درجه تصویب، تأیید، پذیرش و ارزشمندی است كه شخص نسبت به خویشتن احساس می‎كند (شاملو، 1372، ص 137).

اهمیت و ضرورت مسئله

عزت نفس از نظر روانشناسان به میزان ارزشی كه فرد برای كفایت و صلاحیت خود در رابطه با اهداف كلی و ایده‎آل‎های خود در نظر می‎گیرد برمی‎گردد.

بنابراین ممكن است فردی از نظر دیگران بسیار موفق ارزیابی شود ولی هنوز در نظر خود او فردی ناموفق باشد. البته زیربنای این نوع تصور به خود پنداشت فرد مربوط است. قضاوت دیگران او را به احساس رضایت از خود نمی‎رساند. البته دیگران در شكل‎گیری این احساس در كودكی مؤثرند. پایین بودن عزت نفس همواره با تعریف بنیادی ناروشن فرد از آینده خود همراه است. برای مثال كسی كه دارای عزت نفس پایینی است برای توصیف خود از اصلاحات دوسوگرایانه یا دوگانه استفاده می‎كند بنابراین خود را هم كم‎رو و بزدل و هم بی‎باك و جسور هم سرسخت و نامنعطف و هم انعطاف‎پذیر و ملایم توصیف می‎كند. این درهم شدگی قضاوت با فقدان پایداری بی‎ثباتی و بی‎اعتمادی نسبت به سرشت و سرنوشت بنیادین خود پیوند می‎یابد بر همین اساس این افراد احتمالاً نمی‎توانند تصمیم بگیرند كه در چه موقعیت اجتماعی شركت كنند آنها حتی ممكن است خود رادر موقعیت‎هایی قرار دهند كه پیامهای اجتماعی ضد و نقیض و منفی درباره ارزشمندی خود دریافت می‎كنند و بنابراین خود را در معرض در هم‎شدگی بیشتر قرار می‎دهند. داشتن عزت نفس برای همه انسانها یك ضرورت است. در واقع چیزی است كه همیشه در جستجوی آن هستیم با این حال و با همه تلاشها،‌ بعضی از افراد انسانی هرگز به آنچنان اعتماد به نفسی كه بتواند احساس واقعی و شادی كنند نمی‎رسند و همیشه در ناراحتی و شك و تردید زندگی می‎كنند و هیچ وقت به موفقیت در زندگی دست پیدا نمی‎كنند. ما در طول زندگی، انرژی زیادی مصرف می‎كنیم تا اطرافیانمان را وادار به تغییر كنیم. اگر ذره‎ای از آن انرژی را برای كار بر روی خودمان معطوف می‎كردیم، نسبت به دیگران محبت بیشتری در ما به وجود می‎آمد، زیرا عزت نفس قوی به ایجاد احساس قوی‎تری از محبت نسبت به اطرافیان منجر می‎شود، دنیایی كه در آن افراد بتوانند واقعاً به خودشان ارزش و احترام قائل شوند، دنیایی خواهد بود كه مردم بیشتر به فكر یكدیگر هستند. اگر انسانها به عنوان یك كل بتوانند عزت نفس خود را بالا ببرند ما شاهد تغییر بزرگی در كیفیت زندگی خود و آنها خواهیم بود.

در این تحقیق سعی شده است تأثیر بدرفتاری والدین را بر عزت نفس دانش‎آموزان را بررسی و مشخص كرد. همانطور كه می‎دانید خانواده و نحوه برخورد و رفتار آنها كودكان در میزان عزت نفس آنها بسیار مؤثر و تأثیرگذار می‎باشد. بنابراین كودكان باید در محیط گرم خانواده و در كنار والدین خود میزان عزت نفس خود را بالا ببرند تا در دوران جوانی و نوجوانی و بزرگسالی بتوانند زندگی مستقلی داشته باشند.

خانواده‎های قدرت‎طلب

این گروه از والدین سعی می‎كنند رفتارها و نگرشهای كودكان خود را با توجه به معیارهای رفتاری معین شكل داده كنترل و ارزیابی می‎كنند. والدین قدرت طلب كودكان را به اطاعت تشویق می‎كنند و به منظور گردن نهادن، ‌شیوه‎های مختلف تنبیه را ترجیح می‎دهند. والدین قدرت‎طلب كودكان و نوجوانان را پرورش می‎دهند: سركش، طغیانگر، برخوردار از سطوح بالای كمرویی و اضطراب احساس بی‎كفایتی و حقارت. این نوع كودكان هیچ موافقت و سازش با ارزشها و خواسته‎های والدین خود ندارند و از گزینش هدفهای منطقی و قابل دسترس عاجزند. بیشتر مشكلات رفتاری، روحی و شخصیتی این نوع كودكان نتیجه رفتار والدین است. از آنجا كه عمده‎ترین و مؤثرترین عامل در فرایند شكل‎گیری شخصیت برای ایجاد حس عزت نفس، خانواده است و عزت نفس از اجزای شخصیت و هسته مركزی سازگاری اجتماعی است.

اهداف تحقیق

الف- هدف كلی:

هدف كلی از این تحقیق بررسی تأثیر بدرفتاری والدین بر عزت نفس دانش‎آموزان مقطع راهنمایی

ب- اهداف جزیی:

1- بررسی میزان بدرفتاری والدین دانش‎آموزان

2- بررسی میزان عزت نفس دانش‎آموزان

سؤالات و فرضیات تحقیق

در این تحقیق سعی شده است تا به دو فرضیه پاسخ داده شود:

الف: بین بدرفتاری والدین و عزت نفس كودكان آنها (دختر و پسر) رابطه وجود دارد.

ب: بین بدرفتاری والدین پسر با والدین دختر تفاوت معنی‏داری وجود دارد.

روش انجام تحقیق

از آنجائی كه این پژوهش بدنبال بررسی تأثیر بدرفتاری والدین بر عزت نفس دانش‎آموزان مدارس راهنمایی می‎باشد لذا در این پژوهش از روش تحقیق‎ علی یا پس

از وقوع استفاده شده است كه در فصل سوم بطور مبسوط بحث خواهد شد.

تعریف واژه‎ها و اصطلاحات

الف) عزت نفس: ارزشیابی فرد درباره خود یا قضاوت فرد در مورد ارزش خود (كوپراسمیت، 1967)

ب) عزت نفس بالا: وضعیت فردی است كه نمره او در گروه نمونه نسبت به سایر افراد از میانگین بالاتر است.

ج) عزت نفس پایین: وضعیت فردی است كه نمره او در گروه نمونه نسبت به سایر افراد از میانگین پایین‎تر است.

د) بدرفتاری: در این تحقیق نمره‎ای است كه آزمودنی از پرسشنامه روانشناسی بدرفتاری فیدل كسب می‎كند.

چكیده

فصل اول:كلیات

مقدمه

بیان مسئله

اهمیت و ضرورت مسئله

اهداف تحقیق

سؤالات و فرضیات تحقیق

روش انجام تحقیق

تعریف واژه‎ها و اصطلاحات

فصل دوم: ادبیات تحقیق

مقدمه

الف: پیشینه نظری تحقیق

عزت نفس بالا ، عزت نفس پایین

ب:‌تحقیقات انجام شده در ایران و خارج از ایران

فصل سوم: روش تحقیق

عنوان

مقدمه

روش تحقیق

جامعه و نمونه

روش نمونه‎گیری

ابزار اندازه‎گیری

چگونگی گردآوری داده‎ها

روش آماری

فصل چهارم: یافته‎ها و نتایج تحقیق

مقدمه

یافته‌ها

فصل پنجم: بحث یافته‎ها و تجزیه و تحلیل داده‎ها

محدودیت‎های تحقیق

پیشنهادات تحقیق

فهرست منابع و ضمائم

ضمیمه الف:‌ جداول نمرات هر دو گروه

1- جدول نمرات خام آزمودنی‎های پسر

2- جدول نمرات خام آزمودنی‎های دختر

 عنوان

فهرست منابع

ضمیمه ب: پرسشنامه‎ها

1- پرسشنامه بدرفتاری فیدل

2- پرسشنامه عزت نفس جنیس فیلد



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید





نوع مطلب :
برچسب ها : دانلود روش تحقیق بررسی تأثیر بدرفتاری والدین بر عزت نفس دانش‎آموزان مقطع راهنمایی، عزت نفس در دانش آموزان، دانلود مقاله برای تاثیر بدرفتاری والدین بر عزت نفس کودکان، مقاله عزت نفس و بد رفتاری والدین،
لینک های مرتبط :


مقاله بررسی درمان با توتال هیپ آرتروپلاستی

قیمت:80000ریال

عنوان:

بررسی بیمارانی كه تحت توتال هیپ آرتروپلاستی با جزء فمورال سیمانی از نوع CPT قرار گرفته اند

فهرست مطالب

عنوان                                                                                             صفحه

فصل اول: مقدمه.................................................................................................... 1

فصل دوم: مروری بر متون......................................................................................... 3

فصل سوم: روش بررسی............................................................................................. 38

فصل چهارم: نتایج.................................................................................................... 45

فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری...................................................................................... 57

فهرست منابع.......................................................................................................... 68

ضمایم................................................................................................................... 71

چكیده :

بیان مسئله: عمل جراحی تعویض مفصل هیپ شایعترین عمل جراحی و ركانستراكتیو هیپ طی 5 دهه گذشته می باشد كه با توجه به نتایج عالی اولیه پروتز آقای چارنلی در 4 دهه گذشته فوكوس اصلی بر طراحی اجزاء جدید و تكنیك های جراحی جهت ارتقاء اهداف این جراحی یعنی اعاده فانكشن و كاهش درد بیماران؛ می‌باشد. با توجه به هزینه سنگین جراحی فوق و تنوع اجزاء فمورال و استابولار موجود در بازار لزوم انجام مطالعات بر تك تك طراحی ها جهت شناخت انواع با حداكثر بقاء در بدن بیمار احساس می شود.

هدف: هدف از این مطالعه بررسی سیستماتیك یكی از اجزاء فمورال موجود در بازار بنام Collared , Polished, Tapered (CPT) در بیماران و گزارش نتایج آن از نظر دستیابی به اهداف جراحی و از نظر ارائه شیوع عوارض زودرس و میان مدت جراحی می باشد.

روش: طی 3 سال (از مهر 79 تا مهر 82) 25 هیپ در 24 بیمار تحت THA با سیستم فمورال CPTبا كاپ استابولار سیماندار یا بدون سیمان قرار گرفت.

بیماران فوق در قبل عمل و 3 بار به فواصل 6ماه، 12 ماه و 24 ماه تحت معاینه بالینی و رادیو گرافیك قرار گرفتند. در معاینه بیماران در قبل عمل تا انتهای فالوآپ خصوصیات دموگرافیك، تشخیص علت DJD و فانكشن و درد و ROM بیماران براساس اسكورهای هریس و اكسفورد مورد مطالعه قرار گرفت.



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید





نوع مطلب :
برچسب ها : بررسی بیمارانی كه تحت توتال هیپ آرتروپلاستی با جزء فمورال سیمانی از نوع CPT قرار گرفته اند، توتال هیپ آرتروپلاستی، جزء فمورال سیمانی، جزء فمورال سیمانی از نوع CPT،
لینک های مرتبط :


گزارش کارآموزی لاستیكهای صنعتی، چسب، مواد پاك كننده رشته  حسابداری

قیمت:80000ریال

گزارش کارآموزی حسابداری شركت صنعتی هنكل در لاستیكهای صنعتی، چسب، مواد پاك كننده رشته  حسابداری

تاریخچه فعالیت شركت

شركت صنعتی هنكل (سهامی خاص) بصورت شركت سهامی خاص تأسیس شده است و طی شماره 16431 مورخ 30/10/1351 در اداره ثبت شركتها و مالكیت صنعتی تهران به ثبت رسیده است.

فعالیت اصلی شركت

موضوع فعالیت شركت طبق ماده 2 اسانامه شركت شامل تولید، فروش، واردات و صادرات لاستیكهای صنعتی، چسب، مواد پاك كننده و سایر فعالیتهای مربوطه است.

فهرست مطال

بتاریخچه فعالیت شركت

كلیات

2-1- فعالیت اصلی شركت

3-1- وضعیت اشتغال

مبنای تهیه صورتهای مالی

1-3- موجودی مواد و كالا

2-3- سرمایه گذاریها

3-3- داراییهای ثابت مشهود

4-3- مخارج تامین مالی

5-3- تسعیر ارز

6-3- ذخیره مزایای پایان خدمت كاركنان

4- موجودی نقد

5- حسابها و اسناد دریافتنی تجاری

6- سایر حسابها و اسناد دریافتنی

7- موجودی مواد و كالا

8- سفارشات و پیش پرداختها

- سرمایه گذاریهای بلند مدت

11- داراییهای نامشهود

12- حسابها و اسناد پرداختنی تجاری

13- سایر حسابها و اسناد پرداختنی

14- پیش دریافتها

15- ذخیره مالیات

16- سود سهام پیشنهادی و پرداختی

18- ذخیره مزایای پایان خدمت كاركنان

19- سرمایه

20- اندوخته قانونی

21- سایر اندوخته ها

22- فروش خالص

23- بهای تمام شده كالای فروش رفته

24- هزینه های فروش، اداری و عمومی

26- تعدیلات سنواتی شامل اقلام زیر است

27- حساب انتظامی

28- بدهی های احتمالی

29- رویدادهای بعد از تاریخ ترازنامه

30- تعهدات سرمایه ای

31- معاملات با اشخاص وابسته



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید





نوع مطلب :
برچسب ها : گزارش کارآموزی حسابداری شركت صنعتی هنكل در لاستیكهای صنعتی، چسب، مواد پاك كننده رشته حسابداری، گزارش کارآموزی، دانلود گزارش کارآموزی، حسابداری شركت صنعتی هنكل، لاستیكهای صنعتی،
لینک های مرتبط :


دانلود نمونه سوالات فرهنگ و تمدن اسلام و ایران پیام نور برای رشته های علوم پایه

قیمت:20000ریال

موضوع :

دانلود نمونه سوالات درس فرهنگ و تمدن اسلام و ایران

برای رشته های علوم پایه

کد درس: 1229127

( فایل PDF )

نمونه سوالات پیام نور درس فرهنگ و تمدن اسلام و ایران پیام نور نیمسال دوم 92-93 + پاسخنامه

نمونه سوالات پیام نور درس فرهنگ و تمدن اسلام و ایران پیام نور نیمسال اول 92-93 + پاسخنامه

نمونه سوالات پیام نور درس فرهنگ و تمدن اسلام و ایران پیام نور نیمسال دوم ۹۲-۹۱

نمونه سوالات پیام نور درس فرهنگ و تمدن اسلام و ایران پیام نور نیمسال دوم ۹۱-۹۰

نمونه سوالات پیام نور درس فرهنگ و تمدن اسلام و ایران پیام نور نیمسال اول ۹۱-۹۰

نمونه سوالات پیام نور درس فرهنگ و تمدن اسلام و ایران پیام نور نیمسال دوم 90-89

نمونه سوالات پیام نور درس فرهنگ و تمدن اسلام و ایران پیام نور نیمسال اول 90-89

نمونه سوالات پیام نور درس فرهنگ و تمدن اسلام و ایران پیام نور نیمسال دوم 89-88



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید





نوع مطلب :
برچسب ها : دانلود نمونه سوالات فرهنگ و تمدن اسلام و ایران پیام نور برای رشته های علوم پایه، دانلود نمونه سوالات پیام نور، درس فرهنگ و تمدن اسلام و ایران، نمونه سوال پیام نور، نیمسال دوم، نیمسال اول،
لینک های مرتبط :


سه شنبه 16 دی 1393 :: نویسنده : آیدا امیری
گزارش کارآموزی پراید

قیمت:50000ریال


عنوان:                                                                                               شماره صفحه

پیشگفتار.............................................................................................................1

مقدمه.................................................................................................................4

موقعیت شرکت................................................................................................6

تاریخچه شرکت..............................................................................................8

خودروهای تولیدی شرکت..........................................................................10

خودروهایی که در گذشته تولید شده........................................................10

تولیدات فعلی شرکت...................................................................................14

تولیدات آینده شرکت..................................................................................17

سالن اصلی تولید بدنه...............................................................................19

خط تولید پرایدGTX...............................................................................22

پانل های کنترل........................................................................................25

تئوری کار در سالن تولید بدنه.............................................................27

دستگاههای جوشCO2........................................................................36

دستگاه جوش آرگون..........................................................................38

کاربردهای سیلر..................................................................................43

پمپ سیلر........................................................................................45

سالن رنگ.......................................................................................47

جداول رنگ آمیزی........................................................................56

ایمنی و بهداشت............................................................................57

جلوگیری از انفجار و اشتعال.....................................................58

بهینه سازی در تولید بدنه..........................................................61

نتیجه گیری.................................................................................72



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید





نوع مطلب :
برچسب ها : گزارش کارآموزی پراید، دانلود گزارش کارآموزی، کارآموزی در شرکت سایپا،
لینک های مرتبط :


دانلود نمونه سوالات فلسفه اخلاق پیام نور برای رشته های علوم انسانی

قیمت:20000ریال

موضوع :

دانلود نمونه سوالات درس فلسفه اخلاق ( با تکیه بر مباحث تربیتی )

برای رشته های علوم انسانی

کد درس: 1211411

( فایل PDF )

نمونه سوالات پیام نور درس فلسفه اخلاق پیام نور نیمسال اول 92-93 + پاسخنامه

نمونه سوالات پیام نور درس فلسفه اخلاق پیام نور نیمسال دوم ۹۲-۹۱

نمونه سوالات پیام نور درس فلسفه اخلاق پیام نور نیمسال اول ۹۲-۹۱

نمونه سوالات پیام نور درس فلسفه اخلاق پیام نور نیمسال دوم ۹۱-۹۰

نمونه سوالات پیام نور درس فلسفه اخلاق پیام نور نیمسال اول ۹۱-۹۰

نمونه سوالات پیام نور درس فلسفه اخلاق پیام نور نیمسال اول 90-89

نمونه سوالات پیام نور درس فلسفه اخلاق پیام نور نیمسال دوم 89-88



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید





نوع مطلب :
برچسب ها : دانلود نمونه سوالات فلسفه اخلاق پیام نور برای رشته های علوم انسانی، دانلود نمونه سوالات پیام نور، درس فلسفه اخلاق، رشته های علوم انسانی، دانلود رایگان نمونه سوال،
لینک های مرتبط :


دانلود نمونه سوالات فلسفه اخلاق پیام نور برای رشته های علوم پایه

قیمت:20000ریال

موضوع :

دانلود نمونه سوالات درس فلسفه اخلاق ( با تکیه بر مباحث تربیتی )

برای رشته های علوم پایه

کد درس: 1211410

( فایل PDF )

نمونه سوالات پیام نور درس فلسفه اخلاق پیام نور نیمسال اول 92-93 + پاسخنامه

نمونه سوالات پیام نور درس فلسفه اخلاق پیام نور نیمسال دوم ۹۲-۹۱

نمونه سوالات پیام نور درس فلسفه اخلاق پیام نور نیمسال اول ۹۲-۹۱

نمونه سوالات پیام نور درس فلسفه اخلاق پیام نور نیمسال دوم ۹۱-۹۰

نمونه سوالات پیام نور درس فلسفه اخلاق پیام نور نیمسال اول ۹۱-۹۰

نمونه سوالات پیام نور درس فلسفه اخلاق پیام نور نیمسال دوم 90-89

نمونه سوالات پیام نور درس فلسفه اخلاق پیام نور نیمسال اول 90-89



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید





نوع مطلب :
برچسب ها : دانلود نمونه سوالات فلسفه اخلاق پیام نور برای رشته های علوم پایه، دانلود نمونه سوالات فلسفه اخلاق، درس فلسفه اخلاق، رشته های علوم پایه، دانلود نمونه سوال رایگان، نیمسال دوم، نیمسال اول،
لینک های مرتبط :


دانلود نمونه سوالات درس حقوق بین الملل عمومی 1 پیام نور

قیمت:20000ریال

موضوع :

دانلود نمونه سوالات درس حقوق بین الملل عمومی 1

رشته کارشناسی حقوق پیام نور

کد درس : 1223025

( فایل PDF )

این فایل شامل موارد زیر است :
نمونه سوال درس حقوق بین الملل عمومی 1  نیمسال دوم 92-93 + پاسخنامه
نمونه سوال درس حقوق بین الملل عمومی 1 نیمسال اول 92-93 + پاسخنامه
نمونه سوال درس حقوق بین الملل عمومی 1 نیمسال دوم 91-92
نمونه سوال درس حقوق بین الملل عمومی 1 نیمسال اول 91-92
نمونه سوال درس حقوق بین الملل عمومی 1 نیمسال دوم 90-91
نمونه سوال درس حقوق بین الملل عمومی 1 نیمسال اول 90-91


جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید





نوع مطلب :
برچسب ها : دانلود نمونه سوالات پیام نور، دانلود نمونه سوالات درس حقوق بین الملل عمومی 1 پیام نور، درس حقوق بین الملل عمومی 1، پیام نور، نیمسال دوم، نیمسال اول، دانلود رایگان نمونه سوال،
لینک های مرتبط :


تأثیر گزارش حسابرسی بر بازده سهام

قیمت:70000ریال


موضوع  :

تأثیر گزارش حسابرسی بر بازده سهام

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

موضوع :

مطالب گردآوری شده در این تحقیق زیر نظر استاد محترم جناب آقای دکتر محمود زاده در اردیبهشت ماه 1385 توسط دانشجویان : سعید سروری فر و مهدی رستم پور تهیه که در پایان منابع ذکر میگردد .

هنگامی که حسابرس مستقل نیست به اطلاعات مندرج در صورتهای مالی اظهار نظر مقبول بیان کند اظهار نظر وی به صورتهای مالی اعتبار می دهد و اطلاعات مندرج در صورتهای مالی ،‌ بدون تغییر باقی می ماند یا به عبارت دقیقتر اطلاعات مندرج مورد تأیید قرارا می گیرد .

در صورت اظهار نظر مشروط ، مردود یا عدم اظهار نظر حسابرس مستقل بدون یک متخصص مالی بی طرف تمام یا بخشی از اطلاعات مندرج در صورتهای مالی مورد تردید قرار می دهد . در این پژوهش اثرات انواع گزارش حسابرسی در بازده سهام شرکتها ی پذیرفته شده در بورس مورد بررسی قرار می گیرد . در واقع بررسی تأثیر فعالیت حرفه حسابرسی در ایران و نقش آن در بازده سهام شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران و روند سرمایه گذاریها متکی به اطلاعاتی است که توسط مدیران شرکتها تهیه و توسط حسابرس به عنوان مرجع ارزیابی کننده مورد قضاوت قرارا می گیرد . از این صریق نتیجه این ارزیابی به سهامداران بالقوه و بالفعل منعکس می شود .

رفتارهای اقتصادی جامعه سرمایه گذار با استقبال یا روی گرداندن از برخی اوراق بهادار پر قیمت و بازده آن اوراق تأثیر میگذارد و این تحقیق با انگیزه بررسی رابطه معنی دار بین اظهار نظر حسابرسی و بازده اوراق بهادار مسأله را مورد پژوهش قرار می دهد .



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید





نوع مطلب :
برچسب ها : تأثیر گزارش حسابرسی بر بازده سهام، گزارش حسابرسی، بازده سهام، صورتهای مالی، حسابرس مستقل، سهامداران بالقوه و بالفعل،
لینک های مرتبط :


دانلود نمونه سوالات درس حقوق بین الملل عمومی 2 پیام نور

قیمت:20000ریال

موضوع :

دانلود نمونه سوالات درس حقوق بین الملل عمومی 2

رشته کارشناسی حقوق پیام نور

کد درس : 1223037

( فایل PDF )

این فایل شامل موارد زیر است :
نمونه سوال درس حقوق بین الملل عمومی 2  نیمسال دوم 92-93 + پاسخنامه
نمونه سوال درس حقوق بین الملل عمومی 2 نیمسال اول 92-93 + پاسخنامه
نمونه سوال درس حقوق بین الملل عمومی 2 نیمسال دوم 91-92
نمونه سوال درس حقوق بین الملل عمومی 2 نیمسال دوم 90-91
نمونه سوال درس حقوق بین الملل عمومی 2 نیمسال اول 90-91


جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید





نوع مطلب :
برچسب ها : دانلود نمونه سوالات درس حقوق بین الملل عمومی 2 پیام نور، دانلود نمونه سوالات پیام نور، درس حقوق بین الملل عمومی 2، پیام نور، دانلود نمونه سوال پیام نور، نیمسال دوم، نیمسال اول،
لینک های مرتبط :




( کل صفحات : 31 )    ...   10   11   12   13   14   15   16   ...   
 
 
برچسب ها
پیوندها
آخرین مطالب
 
   
شبکه اجتماعی فارسی کلوب | Buy Website Traffic | Buy Targeted Website Traffic